نگهداری

خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری فراهم کنیم.

شرکت توسا

بهبود زیرساخت، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزار ها

گذشت زمان باعث می‌شود تا سازمان نیازهای متفاوتی در سطوح زیرساختی مثل برقراری ارتباط با شعب جدید سازمان در نقاط جغرافیای دیگر، یا افزایش میزان کاربران و در نتیجه نیاز به ارتقاء سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری را احساس نماید. کارشناسان توسا برای ارائه مشاوره برای بهترین راهکارهای ممکن همواره در کنار سازمان خواهند بود.

شرکت توسا

ملاحظات امنیتی

حفظ امنیت هر سیستم نرم‌افزاری، عملیاتی نسبی است که متناسب با شرایط تغییر می‌کند. ما برای حفظ امنیت داده‌های سازمان و حفظ امنیت نرم‌افزارها، همواره راهکارهای مناسبی را ارائه می دهیم.

شرکت توسا

تعامل با دیگر سیستم ها

در هر سازمان ممکن است نیاز به ارتباط بین نرم‌افزارهای توسا با دیگر نرم‌افزارها نظیر پورتال‌های سازمانی احساس شود. توسا با همکاری کارشناسان شما می تواند در ارائه راه‌حل‌های مناسب یک‌پارچه‌سازی به شما مشاوره ارائه نماید.

شرکت توسا

افزایش پایداری خدمات

ارائه مشاوره در زمینه به‌کارگیری راه‌حل‌های مناسب جهت افزایش پایداری نرم‌افزارها از فعالیت‌هایی است که توسا به مشتریان خود ارائه می‌نماید. توسا به مشتریان خود در زمین‌ های معماری سرورها، استفاده از تکنولوژی‌های سخت افزاری و استفاده از خدماتی نظیر RAID، SAN و Clustering خدمات مشاوره ارائه می دهد.

آخرین اخبار، مقالات و اطلاعات نرم افزارهای ما را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.

خبرنامه توسا
ثبت

آدرس:

خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی غربی، چهارراه زایشگاه، خیابان صمدیه لباف، چهارراه اول، پارک علم و فناوری خراسان شمالی، طبقه دوم، شرکت توسعه سامانه های ارتباطی عمید (توسا)

تلفن:

۰۵۸۳۲۲۱۲۰۰۲ | ۰۵۸۳۲۲۱۲۰۰۴
۰۵۸۳۲۲۱۱۱۶۰ | ۰۵۸۳۲۲۱۱۱۶۱

پست الکترونیک:

Info@tosa.ir